Beter Zitten

BeterZitten® is gespecialiseerd in werk-zitten. 90% van onze adviezen en producten, zoals ergonomische stoelen en maatwerkstoelen zijn bedoeld voor op kantoor. De overige oplossingen zijn voor dynamische zitomgevingen: zadel- en draaikrukken voor artsen, specialisten en therapeuten, flexibele stoelen voor scholieren of wiebelkrukken voor creatieven. BeterZitten® weet dus alles van zitten. En vooral van bureaustoelen. We helpen u graag.

Beter zitten service

BeterZitten helpt organisaties inhoud te geven aan vitaliteit en duurzame inzetbaarheid door administratieve medewerkers bewust te maken van  de werkhouding en te zorgen voor verbetering daarvan. Dit doen we door het uitvoeren van werkplekchecks, geven van workshops voor meer (zit)bewustzijn en het leveren van zit- (sta)oplossingen. We benaderen de doelgroepen met private label bureaustoelen met unieke zit-eigenschappen, de in  eigen huis ontwikkelde HIPPIE balanskruk en met nieuwe trend producten als de Deskbike en de Workstand stahulp. Daar waar nodig maken we, als één van de weinige aanbieders, bureaustoelen op maat voor mensen die niet op standaard stoelen passen. Ons credo is “iedereen een passende bureaustoel”.  We willen trendsetter zijn met nieuwe zit-oplossingen.

Gezocht: franchisenemers

De totaal aanpak van BeterZitten spreekt steeds meer bedrijven aan. Als groei- en verkoopmodel is gekozen voor een franchiseformule. De uitgangspunten zijn; dicht op de klant zitten, samen kennis delen en samenwerken in een onderscheidende formule met unieke producten.

Een vestiging zal geleid moeten worden door iemand met ondernemersgeest en verkoopervaring. In basis dient er voldoende kennis en ambitie te zijn met betrekking tot de producten die deel uit maken van de formule van BeterZitten (stoelen gek). Kennisoverdracht in de zin van het kunnen geven van trainingen is een pré. Acquisitie maakt een belangrijk onderdeel uit van de werkzaamheden. Hierin moet ervaring of een duidelijke visie aanwezig zijn. Hierbij helpt het hebben van een zakelijk netwerk. Er moet commitment zijn aan de voordelen die de formule heeft. Communicatie moet vlot en op iedere niveau gevoerd kunnen worden. Representatief in de verschijning.  Wanneer het gaat om automatisering, outlook en office, moet er kennis op gebruikersniveau zijn, of snel aan te leren zijn,. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is erg belangrijk in de communicatie. De houder van de vestiging dient over voldoende financiële middelen te beschikken om een opstart mogelijk te maken.

Type persoon en minimaal benodigde eisen;

  • commercieel, integer, servicegericht, goede communicatieve vaardigheden, netwerker, acquisiteur, zelf-starter, charismatisch, creatief
  • enkele jaren werkervaring in de verkoop van kantoormeubilair / bureaustoelen of…
  • ….enkele jaren ervaring als fysiotherapeut, ergotherapeut, ergonoom of arbeidsdeskundige
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • MBO+ niveau
  • kennis van Microsoft Office
  • in bezit van een rijbewijs
  • enig technisch inzicht
  • gestructureerd kunnen werken
  • voldoende eigen financiële middelen

 

Reageren

Wanneer uit het bovenstaande een verlangen is ontstaan naar meer informatie, stuur dan een email naar info@beterzitten.nl, ter attentie van Roelof Wobben (algemeen directeur). Natuurlijk kunt u ook bellen naar 0318-484854 of 06-54618018.

www.beterzitten.nl

 

De FranchiseAdviseur adviseert Beter Zitten bij het ontwikkelen van de franchiseformule.

Wilt u meer weten over deze formule of de dienstverlening van De FranchiseAdviseur? Neem contact met ons op of reageer via de mail.

Bart van der Schoot

De FranchiseAdviseur bv
Spegelt 38
5674 CD Nuenen
t. 040 – 78 78 474
m. 06-518 96 724
e. bart@franchiseadviseur.nl
w. www.franchiseadviseur.nl

terug naar franchise overzicht

Daag ons uit

Het eerste gesprek is altijd gratis. Neem vrijblijvend contact op.

Bart van der Schoot, eigenaar De Franchise Adviseur