Baden+ ontwikkelt haar formule verder in 2014.

Baden+ heeft haar plannen samen met de aangesloten franchisenemers klaar voor 2014. Op marketinggebied wordt veel extra ondersteuning voor de aangesloten winkels ontwikkeld. Denk hierbij aan assortiment en reclame materiaal. Met zeer recent de 21e franchisenemer en een goed en doordacht formule concept is de formule klaar voor 2014.

badenplus huismerk

Sphinx Top dealers

Baden+ heeft vanaf het begin gekozen voor het A-merk Sphinx. Deze samenwerking zal in 2014 nog intensiever worden in combinatie met het Top Dealer plan van Sphinx. Unieke Sphinx badkamers in combinatie met een sterk reclame pakket voor dit assortiment zal de aangesloten ondernemers extra ondersteunen in de lokale marktbewerking.

Baden+ Lifetime

De naam zegt het al. Een compleet comfortconcept waarmee de franchisenemers direct aan de slag kunnen gaan. Het concept, bestaande uit een complete winkelpresentatie met aansluitend op maat gemaakte brochures, helpt de ondernemer om gerichter met de 55+ klant aan de slag te gaan.

Huismerk als margemaker

Naast A-merken en directe leveranciers is het voor een sanitairspecialist zeer belangrijk om een huismerk te verkopen. Baden+ heeft in het eerste kwartaal van 2014 een compleet huismerk binnen alle productgroepen in het assortiment. Producten die net even anders zijn en een zeer goede marge voor de aangesloten franchisenemer garanderen.

Reclamepakket verder uitgebreid

Baden+ levert aan al haar leden reclame materiaal op maat. Denk aan de huis aan huis folders, het badkamerboek en een compleet eigen site per aangesloten ondernemer. In 2014 worden daar o.a. specifieke reclame middelen voor de 55-plusser aan toegevoegd en wordt de online strategie verder uitgebreid. Kortom een pakket dat de lokale sanitairspecialist sterker maakt.

Voor meer informatie:

Saskia Euwe

Baden+ b.v.

Tel: 0344-200103

ga terug

terug naar franchisenieuws overzicht