Comafin bekroond met nominatie search marketing

Voor de search marketing van maar liefst twee formules is De Comafin Groep B.V bekroond met de nominatie voor de Dutch Search Award in de categorie innovatie. Het gaat om winkelformules Thuisin en Woninginrichting-Aanhuis.nl.

Search marketing richt zich op het specialisme dat webpagina’s vindbaar maakt bij zoekmachines. Bijzondere prestaties in de search marketing industrie in Nederland worden jaarlijks erkent, gevierd en bekroond met de Dutch Search Awards, een samenwerking tussen toonaangevende agencies en Google. Hierbij zijn innovatie en originaliteit essentieel om het verschil te maken in de digitale wereld. Agencies, businesses en professionals worden hiermee in de spotlights gezet. Andere genomineerden zijn onder meer BOVAG, ICI Paris en Nestlé. Op 9 december vindt er een prestigieus gala plaats waarin de winnaar bekend wordt gemaakt en bekroond word met een award.

De case

De ingezonden case betreft methodiek waarbij gebruik gemaakt wordt van Google Machine Learning waardoor op de belangrijkste zoektermen gezorgd wordt voor extra taffic van meeste waardevolle klanten naar de aangesloten winkels.

De Comafin Groep uitgelegd

De Comafin Groep B.V. is het meest toonaangevende en snelst groeiende formulehuis in de woninginrichtingbranche in Nederland. De franchiseorganisatie heeft vier verschillende winkelformules, allemaal een eigen gezicht met bijbehorende kenmerken, verspreid met ruim 160 winkels over het hele land. Dit zijn Thuisin, Woninginrichting-Aanhuis.nl, de Woonspecialist en Onlineverf.nl. Deze formules onderscheiden zich onderling in assortiment, doelgroep en marktdifferentiatie. Wat ze gemeen hebben is de volledige ondersteuning en begeleiding van de aangesloten ondernemers bij de bedrijfsvoering, vanuit het hoofdkantoor in Goor met ruim 20 medewerkers. De Comafin Groep B.V. directie bestaat uit Mark Brouwer en Gorenaar Hugo Eijkelkamp.

www.thuisin.nl

www.woninginrichtingaanhuis.nl

terug naar franchisenieuws overzicht