Doppio Espresso introduceert ‘mijn Doppio’ app

‘mijn Doppio’ App

In samenwerking met app-bouwer Fanly hebben wij een loyalty programma voor Doppio Espresso ontwikkeld, waarbij de relatie tussen de franchisenemer en gast centraal staat.
Speciaal voor alle fans introduceert Doppio Espresso mijn Doppio, een innovatieve app waarbij de gast altijd verbonden is met zijn favoriete espressobar. De app is een nieuwe manier om in contact te komen met gasten en zo nog beter te kunnen inspelen op de wensen en gasten blij te maken.

Met de toekomstige app van Doppio Espresso kunnen gasten heel eenvoudig sparen, zijn ze als eerste op de hoogte van leuke acties, ontvangen ze speciale aanbieding en zie ze gemakkelijk waar de dichtstbijzijnde Doppio locatie is. Uiteraard houden we onze gasten ook graag op de hoogte van de laatste Doppio- en koffie-ontwikkelingen.

Trends in de markt & Toegevoegde waarde Doppio App

Mobiele applicaties (apps) zijn tegenwoordig erg belangrijk voor een merk omeen wisselwerking te hebben met de gast. De snelle groei van gebruikers van smartphones en daarbij ook de groei van mobiele applicaties hebben een grote impact op hoe gasten contact hebben met een merk. Ook bedrijven zijn zich hier de laatste jaren erg van bewust en verwelkomen mobiele applicaties dan ook als een nieuwe manier van communiceren met haar gast. Met als doel om nieuwe gasten aan te trekken en de loyaliteit van bestaande gasten te vergroten. Een mooie kans voor bedrijven om de brand awareness en brand experience van het merk te vergroten.

Succes uit studies;

• Het downloaden van een app heeft een positief effect op koopgedrag
• Het positieve effect op koopgedrag houdt tot wel 6 maanden aan na download van de app
• Hoe meer de app wordt gebruikt, hoe meer men uitgeeft.

Voor Doppio des te meer redenen om een app voor onze gasten, maar zeker ook voor onze kennisverrijking te ontwikkelen.

Met de Doppio App willen we het volgende realiseren:
• Loyalty programma (sparen zoals huidige stempelkaartje met meer inzicht in onze gast)
• Nog betere klantrelatie (meer interactie)
• Service verhoging
• Omzetverhoging
• Wie is de gast? (Middels data onze gast leren kennen en aan behoeften kunnen voldoen)
• Interactie buiten de Doppio Vestingen
• Gasten kunnen belonen/blijk van waardering geven

Doppio Espresso

terug naar nieuws overzicht

Daag ons uit

Wij helpen u graag verder in franchise. Neem vrijblijvend contact op.

Bart van der Schoot, eigenaar De FranchiseAdviseur