Formula Friday: franchiseformule Brazuca Coffee

Horecaondernemers, waaronder ook veel franchisegevers in deze sector, hebben het zwaar tijdens de coronacrisis. Zij moeten noodgedwongen hun deuren sluiten en proberen door creatieve oplossingen hun klanten toch te bedienen en omzet te behalen. Om hen een hart onder de riem te steken brengen wij vandaag een franchiseformule in de horeca onder de welverdiende aandacht.

Waarschijnlijk kunnen we deze zomer niet naar verre oorden op vakantie vanwege de crisis. Dan halen we de verre oorden toch naar ons toe! Zo waant u zich bij franchiseformule Brazuca Coffee in Braziliaanse sferen.

Braziliaanse kleuren

Brazuca Coffee gebruikt Braziliaanse bonen van topkwaliteit. Deze bonen zijn met de grootste zorg geselecteerd. Normaal kunt u een heerlijk kopje koffie drinken in één van de vier vestigingen in Nederland en één in Brazilië. Zo zijn er drie locaties in Amsterdam, één in Rotterdam. Het interieur is voornamelijk van hout in vrolijke, Braziliaanse kleuren.

Acai Bowls

Helaas is het vanwege de geldende COVID19 maatregelen nu niet mogelijk om binnen bij één van de vestigingen een kopje koffie te drinken. En dat is erg jammer. Want naast goede koffie serveren zij ook typische Braziliaanse gerechtjes zoals de befaamde Acai bowls. Dit is een Braziliaanse specialiteit met onder andere bevroren en gepureerd fruit van de açaí-palm.

Brazuca coffee to go

Gelukkig kunnen we nog volop genieten van de Brazuca koffie. Want Brazuca biedt “coffee tot go” aan. Zo haalt u tijdens het thuiswerken toch nog een stukje Brazilië in huis. De smaak van de zelf gebrande bonen zorgen voor een heerlijke koffiebeleving. Uiteraard verkopen zij coffee tot go binnen de geldende richtlijnen die de overheid voorschrijft om verspreiding van het coronavirus in te dammen.

Online koffie kopen

Naast de “coffee to go” heeft Brazucua ook een webshop. Hier kunt u de koffie online bestellen, zodat u thuis een Braziliaans kopje koffie kunt maken. Ook zijn hier kop en schotels verkrijgbaar in de drie vrolijke kleuren die overheersen in de Braziliaanse vlag. Als u zich bedenkt dat ook nog eens 10% van elke aankoop wordt gedoneerd aan het UNICEF COVID-19 Global Humanitarian Response plan, geniet u wellicht nog meer van het de koffie!

Logo franchiseformule Brazuca Coffee

Brazuca Franchise

Oprichter van de succesvolle franchiseformule Brazuca Coffee is de Braziliaanse Tiago Gawlinski. Hij wil als franchisegever graag zijn passie voor koffie delen. Met koffieliefhebbers, maar ook met andere collega ondernemers. Dus bent u ondernemend en dol op goede koffie? En heeft u kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel staan? Neem dan contact op voor een kopje koffie op anderhalve meter afstand. Tiago vertelt u graag over de mogelijkheden van zijn franchiseformule.

terug naar franchisenieuws overzicht

    Daag ons uit

    Wij helpen u graag verder. Neem vrijblijvend contact op.

    Bart van der Schoot, eigenaar De FranchiseAdviseur