Vanaf 1987 heeft Quasir een schat aan kennis en ervaring opgebouwd op het gebied van klachtenbehandeling. Deze professionals bieden maatwerk op het vlak van bemiddeling, het omgaan met patiëntenfeedback en het bevorderen van zowel verbetering van de kwaliteit van dienstverlening als cliënttevredenheid en dit vanuit een onafhankelijk perspectief!
“Niet oordelen, maar luisteren en analyseren. Betrokken, maar ongebonden. Respectvol en discreet en vooral: oplossingsgericht. Dat is de meerwaarde van het onafhankelijk perspectief.”
De kracht van onafhankelijkheid
Bij klachtenbemiddeling wordt in goed overleg gezocht naar oplossingen, die recht doen aan de belangen van alle betrokken partijen. Er wordt geen oordeel over de klacht gegeven; het accent ligt op het vinden van werkbare en toekomstgerichte oplossingen.
Quasir biedt de klachtenbemiddelaar, cliëntvertrouwenspersoon een franchiseformule, waarin je als zelfstandig ondernemer werkt met de voordelen van een bestaande organisatie. De franchisenemers en collega’s bij Quasir hebben regelmatig overleg, waarbij onafhankelijk opereren het focuspunt is. Als franchisenemer functioneert u onafhankelijk van de organisatie, waarvoor u klachten bemiddelt. Er zijn geen formele banden met de cliëntenraad of de klachtencommissie. Alleen zo kan er sprake zijn van een vertrouwenspositie ten opzichte van zowel de cliënt als de dienstverlener.
De klachtenbemiddelaar bemiddelt in geval van klachten, houdt rekening met gevoelens van afhankelijkheid van de cliënt ten aanzien van de zorginstelling of zorgverlener, leert de organisatie hoe met klachten om te gaan, registreert, stelt overzichten op en biedt inzicht aan de organisatie en geeft invulling aan het klachtenmanagement.
Om een kijkje te nemen op de website van Quasir: klik hier
Is uw interesse gewekt? Laat dan hieronder uw gegevens achter en De FranchiseAdviseur neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookies
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.