Pearle introduceert nieuw concept

Volgend jaar bestaat Pearle zestig jaar en neemt hierop een voorschot op het feestje met een gloednieuw winkelconcept. De brillenwinkel wil haar winkels toegankelijker en meer laagdrempelig maken. In Hoog Catharijne bevat de pilotstore tal van nieuwe elementen, die een opmaat moeten vormen naar de customer journey van de toekomstige opticienbezoeker. De winkel zal een indeling hebben waardoor klanten kunnen meekijken in het maken van brillenglazen en het bijslijpen hiervan, wat voor een stuk transparantie zal zorgen.

Als het nieuwe concept goed bevalt, is het mogelijk dat bestaande winkels hetzelfde concept zullen overnemen.  Met het nieuwe concept hoopt Pearle zijn marktleiderspositie ook voor de komende jaren veilig te stellen, vertelt retail directeur Peter van der Meer.

terug naar nieuws overzicht

Daag ons uit

Wij helpen u graag verder in franchise. Neem vrijblijvend contact op.

Bart van der Schoot, eigenaar De FranchiseAdviseur